E-Fatura başvurusu Nasıl Yapılır ?

 

   Faturalarınızın elektronik ortamda saklanıp, gönderilme ve alınma işlemlerinin yapıldığı GİB  sistemidir. Eski kağıt fatura saklama, kaşe ve imza karmaşası, böylelikle son bulmaktadır. Sizde e-fatura sistemine  geçerek, fatura işlemlerinizi kolaylaştırabilirsiniz. Geçişten sonra, mail gönderme ve alma işlelerine benzer bir şekilde, kolayca webticari den fatura gönderip alabilirsiniz. Bunun için, lütfen aşağıdaki işlemleri tamamlayınız. 

 

E-Fatura Başvuru Adımları:

 

1- Mali Mühür Başvurusu

www.kamusm.gov.tr adresinden bilgilerimizle elektronik mühür başvurusu yaparak, ödemesini yapınız.  Başvurunuzu mali müşavirinize (smmm) yaptırabilirsiniz. Mührünüz yaklaşık 1 hafta sonra kurye ile adresinize gelecektir.

2- Özel Entegratör Başvurusu

Lütfen aşağıdaki linkten veya  webticari.com.tr  adresimizden;  çözümler > E-fatura başvuru formunu doldurunuz.

Hemen Başvuru Yap

   Yukarıdaki formun doldurulması ardından 24 saat içersinde mail adresinize aktivasyon bilgileri gelecek. Ardından elektronik mühürle aktivasyonlarınız yapılıp webticaride e-fatura ayarlarınızı yaptıktan sora e-faturaya geçmiş olacaksınız.

 

Ayarlar nasıl yapılır?   
E fatura nasıl kullanılır?